Metody Płatności:

Często zadawane pytania

Tutaj znajdziesz pytania, które często zadajecie. Zanim się z nami skontaktujesz, przeczytaj je.

Obserwujący zakupieni na Influencershop.pl nie znikną z twojego konta nawet po długim czasie. Wszyscy obserwujący pozostaną na Twoim koncie, a zawsze masz gwarancję uzupełnienia.

Tak, jak już wspomnieliśmy na naszej stronie, zapewniamy bezpieczne środowisko. Nigdy nie prosimy o ważne informacje, a nasz system jest chroniony certyfikatem SSL. Nigdy nie poprosimy Cię o hasło.

Przed złożeniem zamówienia upewnij się, że spełnione są następujące kryteria, aby zapewnić udane dostarczenie.
  • Twoje konto na Instagramie jest ustawione jako publiczne.
  • Wpisałeś poprawną nazwę użytkownika na Instagramie.
  • Nie zmieniłeś swojej nazwy użytkownika na Instagramie przed zakończeniem zamówienia.
  • Konto lub post nadal istnieje i nie zostało usunięte.
  • Wideo jest zgodne z wytycznymi Instagrama i nie zostało ograniczone ani usunięte.
  • Pozwól na 24 godziny na realizację dostawy zamówienia.
Jeśli napotkałeś problem z dostarczeniem zamówienia, skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia, aby uzyskać pomoc tutaj.

Jeśli twój profil lub posty się nie wczytują, poczekaj kilka minut i spróbuj ponownie. Możliwe, że był to tylko chwilowy brak dostępu.

Jeśli nie jesteś całkowicie zadowolony z zamówienia w ciągu pierwszych 14 dni od zakupu, wystarczy, że nas o tym poinformujesz, a my zwrócimy Ci pieniądze. Zwroty zazwyczaj trwają od 3 do 10 dni roboczych, w zależności od opóźnień w banku.
Jeśli masz jakiekolwiek inne pytanie lub problem, skontaktuj się z nami.